optikern.

Nyss hemkommen från stan där det blev att rusa till optikern med mimmi, hon skulle kolla synen och hitta 2 nya brills vilket inte var det lättaste. Blev tillslut att hon tog hem några som hon skulle låna över några dagar. Tur att man kan få ta hem och prova några dagar iallafall. Är rätt glad att jag slipper prova glasögon, tycker det är otroligt snyggt med glasögon men är väldigt jobbigt och välja vilka man ska ha. men det ger sig, innan jag och mimmi drog till optikern träffa jag jullan en sväng, den underbaringen säger jag ju bara. Blev att äta lite och sitta och snacka om det ena till det andra. Hon är ju ny kär och det är ju bara så mysigt och sitta och lyssna på. Hon har ju även världens gulligaste kille också. hehe..
mja, nu kanske ni undrar vad jag ska göra resten av kvällen och de blir hårdpluggning ska ha buddist prov på fredag och jag ska även hinna se top model och rent hus. Så gäller att sätta fart nu , eller vad säger ni ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0