problem.

Som ni märkte la jag inte in något inlägg igår kväll men de va pga att bloggen hade lite problem typ. Tråkigt men kunde ju inte göra något åt saken, men iallafall.
jag var och åt kina med Elin riktigt trevligt, hade inte träffat henne på typ 1 månad vilket ha varit väldigt trist tycker jag. Efter kinan träffade jag ammie då blev det att vi gick till cityhallen och köpte en massa gooodis, sen slängde vi oss i sängen för att kolla körslaget och läsa tidningar men då smsade Lisa och ville ha med oss till långö badstrand så vi traskade ditåt vid 21 tiden, va inte något roligt där så blev att gå hem till Mia och kolla film med klasstjejerna och ammie istället, vilket var skönt de också. Dock var de skräckis och de är inte min favorit, men whatever. Kvällen va faktist helt okej, va hemma runt 24 tiden så de va helt perfekt.
nu ska jag strax dra mig till skolan för att repa inför skolshowen.
Så blir att jag slänger in ett inlägg när jag kommer hem. då ska jag även lära mig hur man videobloggar. kul va?

pusss

image216

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0