sängen väntar.

godkväll eller godnatt?
vet inte vad jag ska säga, men jag få väl säga båda.
Jag är dyng trött så därför tänkte jag faktist ta och gå och lägga mig redan nu.
javet, klockan är bara 21.28 men jag känner att jag måste sova ut nu när jag få möjlighet. Dagen har varit stressig och grinig ingetting har velat som det ska nu i slutet så känner bara att jag behöver lägga mig ner och grubbla på annat. Inte för att en rolig dag väntar imorgon, jag ska upp till sjukhuset imorgon vid 08.30 ska ta prover och sen få se hur länge jag bli kvar  där, kan bli timmar och kan bli dygn vi få se helt enkelt. Men eftersom att jag kommer ha sjukt tråkigt där så tänkte jag ta med mig laptopen upp och en massa plugg. Plugget är väl sisdär rätt drygt men laptopen är nice. Ni få lova mig att skriva en rad och se hur det är med mig. Då blir jag iallafall glad. Hade liksom inte ni blivit det?

nej nu ska jag krypa ner  i min mjuka och varma säng.
natti..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0