solning på stranden

Som ni ser på rubriken har jag varit på stranden och stekt mig lite. riktigt härligt väder, är ju typ 30 grader varmt ute eller något sånt. Helt sjukt och det är bara 10 maj, det ska man iallafall inte klaga på , ellerhur? Ammie ringde iaf mig innan och frågade om jag ville följa med till stranden så jag pallrade mig in till stan och ner på stumholmen för att ha riktigt trevligt med flicksen där, blev så hungrig vid 14 tiden så åkte hem och käkade lite och nu ska jag ta mig en dusch för att senare dra mig vidare till stan och träffa elin en sväng, efter det blir det kanske vollyboll med klassen vet inte riktigt men förhoppningsvis och senare blir det att driva runt med ammie , trevligt va?
Vad har ni andra för planer ikväll ? Är ju sjukt härligt väder så inne vill man ju inte sitta och dega eller?


image214


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0