utvecklingssamtal.

Nyss hemkommen från de sista utvecklingssamtalet iallafall på wämö vilket är skönt, jag avskyr verkligen utvecklingssamtal. men idag gick de väl hyfsat bra iallafall vilket jag är glad över. Tyvärr var jag så trött så jag satt typ och  halv sov, men de beror nog på att jag somnade vid 01 och steg upp vid 05.30 precis som bestämt, hehe..
Idag hade vi även spexfoto, ni vet man brukar ju ha det i 9an. Det är iallafall tradition i karlskrona tror faktist dom flesta städerna ha det eller? har inte hört någon som inte haft det faktist, men vi va ju snygga faktist vårt tema va beach tema. Passar det inte bra i det fina vädret? Idag är det dock inte jätte varmt men ändå, kortet blev nog väldigt snyggt iallafall ( kommer med bilder ) . Annars idag ska jag bara plugga plugga och plugga. Både fysik och hemkunskapsprov denna veckan. Så bara att ge järnet nu vättni.
Dags att sätta igång, lägger in bilder från dagen senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0