varma karlskrona.

hej min solstrålar.
Idag vaknade jag utav att klockan ringde vid 06.00 jag va så himlans trött så somnade om till kvar över istället. Snabbade mig in i duschen gjorde mig i ordning och packade gympa påsen. Mamma körde mig till skolan fast de var värsta fina vädret. När jag kom till skolan blev det matte med mimsan och Lisa. Vi är nog sämst i matte. haha.. iallafall vidare med gympa där vi körde 35 varv runt gympa salen och lite styrka. Skönt träningspass, min gympa lärare orkade inte ha gympa längre så jag tog en dusch och skuttade ut i solen. Skönt med värme, dagen rullade på och jag åkte in och träffade lite mysigt folk, blev en fika och sådära. Nu sitter jag hemma tänkte sätta igång och plugga men vill egentligen ut i det fina vädret. Klockan är strax 19.30 och de är fortfarande riktig sol och värme ute. Härligt vill jag säga. Enligt mamma ska det hålla i sig såhär hela veckan och bli ännu varmare i helgen. glassigt värre , ellerhur?

Nu kommer papsen hem från malmö så ska snacka lite med honom..
hare gott, sola lungt !

image197

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0