fröken vimsig

Försov mig nästan en timme i morse, fick stressa runt som bara den. Hann precis med bussen och fick rusa bort till mina kära vänner! Väl i skolan blev det engelska då jag och mette skriver ett arbete om coca-cola! intressant va? Faktist är de det ! När jag varit stressad hela dagen fick jag ett sms av mig kusin " jag och sandra kommer nu" blev lite små chokad och frågar vad hon skulle göra här, då var det shopping som gällde! Så efter thai mat med mamsen så möte jag upp snyggingarna och de blev lite shopping och fika! mysigt va? Träffar inte henne allt för ofta, tyvärr! Men efter jag träffat dom tog jag bussen hem slängde på mig träningskläderna och hämtade upp Victoria för ett trevligt träningspass. Nu sitter jag och äter goda majskolvar med lillen och om ca en halv timme blir det andra avenyn och sen läggdags.
Japp ni hörde rätt, jag ska sova redan vid nio tiden. Men imorgon har jag en stor dag framför mig och jag ska stiga upp redan vid 4 i natt så jag behöver verkligen alla timmars sömn.      nej gud nu skrev jag riktigt långt. well, hoppas ni mår gott där ute!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0