fullspeckad dag!

Igår hade ammie och jag en toppen kväll, jätte mysigt! Och Idol slutade ju för lyckligt. Robin fick stanna! En klump från mitt hjärta lättade ! Iallafall idag har jag full speckat schema!  Ska snart traska ner och ätal ite frukost för att sen åka in till stan och inhandla en klänning! Därefter blir hem och styla sig för sen åka till torsås och äta årets första julbord och kolla på charlott parellis julshow med stage4you! Super bra kommer de nog bli! Efter det möter jag upp karlshamnsbruden Mathilda då hon lämna av sina grejer här och vi fortsätter till nättraby för att ha en skoj kväll hos mette! Därefter drar vi oss in mot city och jag antar att Mathilda och jag somna som döar sillar.                  


wiiihu,      toppen lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0