gott folk god helg


shiit, det är redan söndag och klockan är 17.08 snart är denna underbara helg över!
jag måste faktist säga att jag har haft en helkanon helg, gott sällskap hela helgen!
fredagen började ju liksom så bra genom att bara umgänga med världens goaste Ammie. Min äldsta kompis faktist, och igår va det ju julfest med riktigt fartfylld musik och goa och glada människor, och därefter fest hos mette och sen vidare till Lovisa. Jag måste ju bara säga en gång till , jag har haft en toppen helg! Och idag har jag umgängat med underbara Julia. nu har jag verkligen fått krafter, nu hoppas vi på att veckan går fort för nästa helg drar hela gänget till Malmö för en shopping helg!     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0