veckans planer

Jag har verkligen fullt upp denna veckan så om jag är tyst på bloggen så vet ni..
detta är veckans planer:

Onsdag

8.00
Blekingelänstidning
 efter det blir det förmodligen lunch

14.00 ska på en shopping runda med victoria , inte bestämt riktigt ännu men antar att de blir runt den tiden

19.00 hockey khk-krif

Torsdag

7.55 - 15.50
det blir en lång skoldag

Fredag

8.00
pappa och jag tar flyget till stockholm för att göra lite buisness (hemligt tyvärr)

12.00 vi äter lunch med några affärsmän

efter lunchen tar vi oss en shopping runda, förmodligen nk och massa andra fina affärer
 
19.00 vi tar flyget tillbaka till karlskrona

Lördag

9.30
spa och kroppsmassage på ronnebybrunn

16.00 mathilda kommer hit och vi gör oss i ordning inför kvällen

efter det åker vi till sofie för en party kväll!

min vecka är ritkigt fartfylld och väldigt rolig och intressant..
hoppas på en toppen vecka, vad tror ni ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0