malmö för en dag


jag hoppade på tåget vid 07.38

vid 08.32 stiger julia och kusin på vi åker mot krisitanstad där vi sen tar taxi till hässleholm i hässleholm rusar vi till nästa tåg som vi precsi hinner med väl på det tåget åker vi direkt till malmö!


när vi ankomit till malmö ta vi oss en förmiddagsfika på ett jätte mysigt cafe.
vi kunde även sitta ute, härligt va?


Efter en fika och jättejätte mycket shoppande så blev det middag på casa mia.
oxfile med rödvinsås SÅKLART!


efter middagen blev det ännu mer shopping och det blev riktigt tungt och bära alla kassar.


Så efter några timmar till så hittade jag ett mysigt cafe där det blev glass och läsk.
klockan tickade iväg och det var dags att dra sig till stationen , tog tåget till hässleholm därifrån tog vi taxi till kristianstad och därifrån hem till kära karlskrona! Dagen har varit toppen och jag har inhandlat en heldel..
bilder på det lägger jag upp imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0