träningsvärk

Tog ett riktigt långt träningspass idag så kan knappt röra kroppen nu, är helt stel i kroppen och träningsvärken har redan börjat komma ! Men jag hoppas på att det ger, idag har iallafall dagen varit rätt seg började som vanligt 07.55 hade engelska matte sen idrott efter det blev det lunch och sen fick vi helt plötsligt sluta. ifs rätt skönt men känns som att vi inte få någotting gjort, men iallafall när vi slutat drog jag mig bort till min praktik plats som till slut blev flash är väl sådär nöjd med det men hoppas på att det blir bra, personalen värka sjukt trevliga så jag hoppas jag få det bra. Så  3 hela veckor från och med måndag så befinner jag mig på flash. som sagt efter flash slängde jag på mig träningskläderna åkte bort till gymmet och va där i nästan 2 timmar efter det va jag vrål hungrig så blev att jag åt en god middag som bestod av pasta kyckling och dragonsås riktigt smaskens . Nu sitterj ag dock här och degar som jag egentligen inte borde.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0