barnvakt.

hellå där ute, förmodligen är dom flesta ute och festa denna fredag kväll.
Men jag ammie och jonna sitter faktist hemma och är barnvakt, duktigt va? Riktigt mysigt faktist, sitter och snacka om allting typ allt från talang till killar. Intressant va? Dagen har rullat på i fullfart, efter stan va det lite segt jag va jätte deppig, men efter lite friskluft så blev det genast bättre. Så nu sitter vi ju här tillsammans iallfall, blev ingen fest heller för den delen, orkade verkligen inte hade verkligen inte lust . Men blir kanske imorgon istället.

Nej nu ska vi kolla på Berg flyttar in, har aldrig sätt det inann men de är säkert bra. Någon utav er som sätt det?


nej, jag hör av mig när kommer hem i natt.
hare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0