10.22

jag har varit uppe lite mer än en timme nu. riktigt stolt över mig själv faktist, gick ju dock och la mig i hyfsad tid igår så kanske beror på det. Nu måste jag ju börja vänja mig vid mina tidiga morgonar igen vet inte riktigt hur det kommer går men ska försöka iallafall. På onsdag börjar ju som sagt skolan så idag ska jag möta upp några lärare och några från kommnunen för att cheka in hur det ser ut där och så, jag känner verkligen hur det pirrar i kroppen nu. men jag tro faktist det kommer bli kalas kul, som jag kanske ha berättat så ska jag gå handel och ademistration. hoppas på en rolig linje jag har valt iallfall.            nej dags att göra sig klar, jag ska vara inne i stan redan vid 12 tiden för att luncha..
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0