ingen uppe sitta kväll

usch, imorgon börja allvaret igen. Det kommer dock bli skönt och börja på en ny skola med nya vänner nya lärare ny miljö etc. men ändå? Nu måste jag verkligen ta tag i skolan och kämpa för att bli något, men vi få hålla tummarna på att det kommer gå bra. jag är iallafall hyfsat nöjd över mina köp idag, få se om jag håller chinosen jag och byxor är inte kompisar riktigt, äger ju bara ett par jeans så där hör ni ju själva hur mycket jag hatar byxor. Men tillbaka till skolan,  vi börja alltså 9.30 eller vi ska samlas i aula D då tur att jag redan kollat upp vart den ligger så vid 9.15 möter jag upp tjej gänget så går vi tillsammans till aulan. Skönt att vi håller ihop lite iaf..   nej nu ska jag hoppa i badet med massa olja ..

ses senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0