pojkvän !

Här sitter jag ny duschad, ungefär som vanligt när jag skriver ! Hämtade upp pojkvännen på tågstationen igår, gud vad underbart och känna hans närhet igen. tyvärr åker han tillbaka imorgon, men det ska vi inte vara ledsna för nu! Vi har iallafall bara myst har regnat hela dagen så har varit perfekt väder för att mysa, ellerhur? Så vi ha kollat lite filmer och sådär , nu vid 17 tiden drog han ut och mötte upp lite kompisar som han lovat att träffa när han va här och det är ju skönt och bli ensam en lite nstund med , fast jag egentligen vill ha han här hela tiden! Men det är inte länge han är borta, för ikväll tänkte vi och lite annat folk ta oss en pizzakväll vilket ska bli sjukt mysigt, eller vad säger ni? Så nu ska jag sätta på mig lite fin kläder efter att jag gått i pyjamas hela dagen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0