Nu åker han

Sådär precis tagit på mig dagens kläder som består av högashorts från ginatricot shorta från zara och sjal från veromoda. Mamma kommer snart hem med thaimat som jag ska mumsa i mig, sen bär det av mot stan och tågstationen för att vinka av älsklingshenke, kommer sakna ihjäl mig efter han. Men om en månad är han tillbaka till mig igen, skönt det iaf.

Igår blev det mys på stranden och elaine hoppade in i vårt mysiga gäng, blev att snacka en massa skit och emil och johannes kom förbi. jag njuter av varje sekund på mitt sommarlov säger jag bara..

nu ska jag traska ner och duka fram,

hörs sen..

Kommentarer
Postat av: johanna

Vill du bli dagens blogg i min blogg ?

Kommentera då inlägget som finns med (näst längst upp på bloggen) och sen två till!

CIAO

(ursäkta reklamen)

2008-07-07 @ 13:24:21
URL: http://johow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0