godmorgon midsommar

vaknade redan vid 7 imorse och va hur pigg som helst hur jag nu kan va det när jag somnade vid 3 tiden är ett stort mysterium, men i vilket fall låg jag kvar i sängen snackade i telefon och smsade. I rumet bredvid låg Elaine och snarkade som en gris, vid tio tiden vaknade hon äntligen och vi satte igång med att baka kladdkaka inför ikvällen som kommer bli kanon, vid halv elva tiden kom mimsan och Sabina som dissade oss i natt för några killar i lyckeby, hahaha men de är lungt ändå babes. Nu är det midsommar afton och vi ska vara goa och glada. Började redan lite smått igår , nej nu ska jag dra mig mot affären och inhandla det sista, mimmi följer även med mig.

cilivippen.


elaine sussa gott, :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0