sicken tid.

heregud vilket tid det ta att rensa en sketen gaderob. har ifs tagit några små pauser emellan åt. T.ex nyss då jag var ute med mats på skotern vilket är dööö kul tycker jag. Skulle kunna åka runt i flera timmar liksom. Men det har jag tyvärr inte tid med för tillfället istället ska jag blir klar i gaderboren och sen dra mig till båten och ut till sturkö förmodligen. Annars ikväll ska jag softa gärnet med min kära mor och far. Kommer säkerligen bli ändrade planer men dom löser jag då. Nu ska jag sätta fart christer skricker på mig.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Just nu pågår det en designtävling i min blogg, var gärna med och tälva om du vill ha en helt ny design till din blogg :)
Mer info finns på min blogg.

2008-06-01 @ 18:35:14
URL: http://sannawiberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0