feberfri,

godmorgon mina bloggläsare.        
Är hemma idag också, tycker man ska vara hemma en dag så det inte kommer tillbaka.     Är fortfarande väldigt hostig och snorig men febern har gått bort helt nu och de är riktigt skönt, för feber är värst faktist.  Imorgon ska jag försöka ta mig till skolan för där är det redovisning som gäller sen på kvällen är de modevisning med ammie och jonna.. det går ju inte att missa ellerhur? Om ni läser min blogg imorgon kväll så ska jag berätta allt om vår och sommar trenderna. Så länge få ni stå ut med att jag är tråkig och helt osocial faktist. Tänkte kolla på weding date nu sen ska nog mamma komma hem med lite mat till mig och min bror.

så hare gött så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0