här kommer solen.

Sitter och diggar till gyllene tider, därefter rubriken.
Hade matte nationella innan , gick toppen faktist. Fick kila hem efter det pga lite saker, inget som måste berättas. Men ska snart dra mig tillbaka till skolan och ha svenska med Christina och världens bästa Lisa. Efter det blir det kemi, WOHO haha. OR NOT !  Vi slutar iallafall vid 15 tiden idag och då ska nisse jag och Lisa in till stan en runda och inhandla en present till Lisas mamma, jag tänkte även se om jag hittade några snygga shorts nu när det blivit så varmt ute. Vad tycker ni om det? Blir nog även en glass på torget i det soliga vädret. mysmys..
nu  tickar klockan, dags att dra sig till skolan again.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0