repning och sjön

heeejsan allesammans, nyss hem kommen både från repningen och sjön. Riktigt härligt väder idag så blev att jag följde med bror och hans kompis ut på havet en runda, åkte och köpte glass och tankade skönt att bara ligga i båten och steka lite. Repningen i skolan gick även kanon bra allting är nästan bestämt nu så jag hoppas riktigt många kommer för skolshowen 2008 kommer bli kanon ! Så nu efter allt dansade och så är jag riktigt trött tog mig en dusch så nu ska jag vidare och äta middag vilket ska blir trevligt.
vad har ni andra gjort i hettan? Är ju verkligen grymt varmt, men få inte klaga nu för imorgon kommer ju kylan enligt metrologerna * suck * ..
nej nu är de dags att dra sig. 

image219

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0