Sofies konfermation



image195


Erkänn riktigt sommarväder idag?
Jag har iallafall Just hemkommen från Sofies place. Hon konfermerade ju sig idag , riktigt söt konfermation. Sofie sjöng ju vackrare än någonsin så man blev helt tråögd, hon sjöng dessutom "hallelulja" och jag blir alltid helt rörd när jag hör den. Efter konfermationen pallrade vi oss hem till sofie, jag jonna mimmi och hela Sofies släkt och åt grillspett med potatisgratäng riktigt gott, blev kladdkaka till efterrätt och lite present öppning också. Hoppas hon blev glad för prestenterna och det värkade det som iallafall. Jonna åkte hem rätt tidigt ifrån Sofie eftersom att hon skulle träna fotboll så blev att mimmi jag och Sofie tog en slappdag, släkten åkte hem efter en stund så då traskade vi ner till mcdonalds, tog en glass och jag pyste hemåt runt nio tiden. Nu har jag kollat på sanningens ögonblick, riktigt sjukt program men de va faktist helt okej. Nu tänkte jag packa ner mina gympa kläder tills imorgon och sen lägga mig i sängen och ta det lungt. 

Vad har ni andra gjort idag? 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0