gamla filmer

Har legat och kollat på en massa gamla filmer, grynet va den senaste och visst är hon sjukt cool? jag har alltid diggat henne och kommer nog alltid göra också tro jag! Jag har även snackat lite med kusinvitamin hon och jag ska ta oss en tripp till malmö på lördag, vi båda känner att vi behöver frescha upp gaderoberna så de gör vi genom en shopping dag i malmö. visst låter det bra? få dock se om det är mammorna eller några nära vänner som sällskapa oss. Sånt man märker när man sitter på tåget ner..

nej nu ska jag börja på en ny film och tro faktist det bli adam och eva.
Tänk när man va så ung och kollade på dom? JISSES! dags att uppdatera vad det handlar om,



grynet



adam&eva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0