1 april..

efter en promenad med jonna så sitter jag här i min fotölj med datorn och kollar på "so you think you can dance?" är väldig trött efter skolan  så blir nog att hoppa i säng snart faktist så om de blir tomt här under kvällen så vet ni vad som ha hänt . Men det är ju som sagt 1 april idag har faktist inte blivit lurad idag (  vad jag vet )  vilket är kryss i taket för det bruka jag altid bli faktist. Dagen ska jag fakist inte klaga på  annars haft bild med jonna från 08.00 - 14.00 vilket är så sjukt  soft. vad har ni andra gjort där ute i världen då? hoppas iallafall allt är perfekt, nu är de dags att slå ögonen mot tvn och stänga av datorn men hörs senare pojkar och flickor damer och herrar.


/ m.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0