20 grader varmt

gud vilken varm dag det har varit idag. erkänn riktigt härligt?
Idag när man kom till skolan va Lisaaa helt uppspelt bara för denna värmen, hon hade cyklat i kortarmat till skolan så hon var så himla glad. Och när hon är glad då blir man ju bara ännu gladare. Dagen rullade på snabbt som tusan och vi har hunnit planerat valborg också, så nu är jag nästan helt säker på vad som kommer hända för min del. Sen på fredag är det då balders adam tensta spelar så kommer bli riktigt ös känner jag på mig. gottigtgottigt.
Annars har det inte hänt så mycket idag, har hjälpt Jonna att passa neo en liten stund, blev att vi gottade oss på lekplatsen genom att gunga och åka rutschkarna. När jag kom hem så blev det att papsen och jag lagade mat medans vi åt kom christer förbi och har lovat att fixa scones till mig och edvin imorgon bitti. För er som inte vet så är Christer en som bor en bit bort här på våran lilla gata, en riktig going faktist. Så han erbjöd sig först att vi skulle komma hem till han men sen tyckte vi de va bättre att han kom hit så imorgon vid 10 ska han stå i dörren med bagarkläderna. Sjukt kul faktist.
nej nu börjar snart klass 9A och måste hinna snacka med Ammie innan dess .

Men hörs ikväll eller imorgon.
pussen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0