ätnligen..

gud vilken tid det har tagit att få igång denna bloggen, känner hur jag verkligen har tappat läsare.
Dom här dagarna har jag iallafall gått i skolan det betyder allså att lovet är slut vilket jag saknar redan. Vi har ifs rätt softa veckor nu eftersom att 8orna är på prao så vi 9or och 7or har speciall schema i hela två veckor och det är ju riktigt skönt faktist. Så en riktigt bra start är det iallafall. Idag är det ju också en riktig vårdag så idag blir det en promenad med jonna vilket ska bli väldigt skönt eftersom att jag suttit inne i skolan hela dagen och varit och stor handlat med mamma inför torsdag då jag fyller 16 år,       längtar verkligen tills min födelsedag även att tiden bara rinner i vägen, heregud snart är jag typ 20 heregud är inte klokt om jag tänker efter, bara 4 år kvar liksom ! Nej nu är det dags att sätta punkt för denna minut.  Ska kolla dom tre nya avsnitten som kommit av 2900 happiness innan vi ska äta middag. Jag är riktigt hungrig ska jag säga er !

men vi hörs senare.

todells.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0