en glass i solen.

image123
Nyss hemkommen från en god lunch och en härlig glass i solskenet inne i city. Blev att jag och sofie åt lunch tillsammans själva först senare kom ammie och då gick vi till Sofies favorit ställe mix och tog en god glass i solskenet. Satt och pratade och skrattade tillsammans, riktigt trevligt. Efter det behövde jag och Ammie inhandla lite saker inför polen ikväll så då gick vi till Cityhallen och fixade det också 3 flugor på en smäll. bra va?
Nu sitter jag här är nästan helt klar med packningen så nu ska jag bara byta om till lite softare kläder sen är jag ungefär helt klar. Detta blir nog mitt sista inlägg från sverige men de ska ni inte vara ledsna för. Åter kommer ju med ännu spännande inlägg under resan. Så de kan ni hålla utkik efter hela tiden. Bra va?
Då va det dags att göra sig riktigt klar, tänkte slå en pling till Ammie och Jonna också. Så bäst att jag snabbar på nu tiden rinner iväg snabbare än man tror.

Ha de bäst så länge.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur kommer det sig att du sitter i rullstol? bara undrar. (:

2008-04-22 @ 15:30:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0