farväl..

goddagens, har haft fullt upp hela dagen därför dåligt med bloggande tyvärr.
Nu har Moe åkt hem, Moe är goddingen från sydafrika, han har bott hos Sune nu i en vecka men nu va de dags att bege sig hem igen. Synd kommer verkligen sakna han. Han va så himla glad och snäll men få väl ta och åka till Afrika någongång i mitt liv. Låter det inte häftigt?  Nej nu ska jag sätta punkt för alla minnen med han. Och ta och berätta vad jag gör istället.

Just nu sitter jag här och rensar mitt skåp känner att jag måste få bättre ordning. Senare blir det att bubbelbada och göra hårinpackning vilket mitt hår verkligen behöver. Klockan tickar på som vanligt så gäller att bli klar med skåpet snart.
Vad gör ni andra där ute?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0