hästö nästa !

hallojsan sötungar.
Nu sitter jag här ny duschad och helt ren, gjorde en ansiktsmask innan jag hoppade in i duschen. Ansiktsmasken va ifrån nivea och den fick jag av Ammie och Vicke när jag fyllde år. tackar för det tjejer. Nu tänkte jag göra mig klar inför kvällen, festen börjar på hästö där de blir grillning för hela slanten sen träffa massa trevligt folk, senare blir det nog att dra till brasan på hästö där jag antagligen kommer möta Ammie och lite annat trevligt folk. sen efter brasan hoppas vi på en god efterfest, den är inte riktigt planerad ännu men den kommer nog bli lyckad. eller vad tror ni?       Nu lär ni nog inte höra mer av mig ikväll, lägger in bilder imorgon.

Så ni få ha en suuuuper trevlig valborg nu allesammans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0