lasange.

 hejhopp, nu tro ni säkert att jag har sovit ända tills 18.55 men nix det har ja icke.   Jag vaknade faktist rätt sent men inte så sent.  Steg ur sängen vid 13.30 malin ville ta en fika så fick bli att jag snabbade mig in i duschen och rusade in till stan. Efter en fika med henne skulle jag åkt hem men blev ändrade planer så gick upp till Ammie istället,  låg i hennes säng ungefär hela tiden och inte gjorde någotting vilket va väldigtväldigt skönt. är helt slö i kroppen idag vet inte varför, sov ju ändå bort halva dagen liksom. men ska försöka piggna till tills ikväll få väl försöka få i mig lite red bull eller något sånt. hahah .    kanske bli en lyckad kväll då. Ikväll är nog planerna att dra till Karn eller träffa Elina och Annie som jag hoppas på .         Få se hur det blir, sitter här och vänta på att mamma ska bli klar med lasangen som vi ska äta ikväll. erkänn gottigt? va så enormt sugen på det asså.      Så nu ska jag platta håret sen bege mig neråt och sen mot city..

hör kanske av mig ikväll.       

peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0