måndag kväll.

Här sitter jag och glider runt på ett bananskal. Idag är det ju måndag och de betydde att helgen var slut "suck" va så himla trött imorse att jag ville bara ligga kvar i sängen och sova hela dagen lång men nix det kunde jag inte började såklart med de drygaste ( matte ) i tre hela timmar, ifs rullade det på rätt snabbt vid 11.00 hade vi lunch och vid 12.00 fortsatte det med so i tre timmar. DAgen gick ändå hyfsat snabbt fast vi bara hade dryga lektioner.  vid 15 tiden slutade vi och då pallrade jag mig hemåt och åt lite sen blev det sola med jonna och sen en promenix med henne och ammie. Kom hem vid 19.50 då va de bara att bänka sig framför tvn och kolla på Anna Phil alltid lika spännande men nu har det precis slutat och jag sitter här och lyssna på alla som skämmer ut sig på american idol måste ju bara säga att jag fattar inte hur folk nyter ställa sig framför flera miljoner männskor och bara skrika typ.. ja heregud vad de finns crazy människor..

nej nu tänkte jag plugga lite fysik sen krypa ner i sängen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0