mätt som en plätt.

godkväll på er.
Här sitter jag och är så himla mätt att jag knappt orkar röra mig, blev såklart två rum och kök dom är ju kände för sin fondue så blev ju såklart de då. Blev faktist både kött och choklad fondue, och de är ju inte helt fel. ellerhur? Nej just de, så då kan ni ju själv tänka er hur himlans mätt jag är, men riktigt gott va det faktist. Kände verkligen att jag behövde det..

För nu sitter jag här med fysikboken i högsta hugg, tänkte läsa igenom de några gånger innan jag somnar. Lär troligtvis inte bli så mycket för känner att jag behöver sova tidigt inför morgon dagen då vi har nationella prov i engelska, där hoppas jag på det bästa för min egenskull.

nej dags att dra sig, tisdagen börjar faktist dra sig mot sitt slut och jag ska gå och borsta tänderna och göra mig i ordning..

 hörs imorgon gott folk. image117

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0