ny bäddat

godafton, då var jag hemma från barnpassandet. Blev en kall runda hem men friskluft behövde jag verkligen ! Nu när jag kom hem hade mamma bäddat rent i min säng vilket jag älskar. Tänkte faktist ta en skön dusch nu eftersom att jag är lite frusen och är så skönt när man kryper ner i det rena. Så jag kan berätta att duschen är nästa. Sen tänkte jag lägga mig i sängen läsa klart ELLE som jag inte hunnit och sen ska jag bara ta mig en skönhetssömn. Skönt va?

imorgon står det en massa på schemat ska nog antagligen träffa Elina, hon har varit småsjuk så ska se hur det är med henne. På kvällen blir det antingen fest eller umgås med ammie och jonna. få se hur känslan är imorgon för nu är det bara duschen som gäller...

godnatt amigos


Kommentarer
Postat av: KLARA

hoppas du får en underbar helg! gå gärna in på min blogg och rösta på vilken outfit jag bär bäst :D

2008-04-18 @ 23:57:54
URL: http://lifeofklara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0