omplanering.

tjaaa..  här sitter jag och är pigg som en mört. nyss hemkommen från en biltur med raggarna i nättraby.
Blev lite oplanerat men oplanerade saker är alltid roligast ellerhur? Som jag berättade innan skulle jag äta kina och kanske träffa ammie och jonna och så blev det såklart även sarah lovisa och vicke kom riktigt trevligt och umgås alla för engångsskull tycker jag. Åkte iallafall hem därifrån vid halv tolv tolv då hämtade mamma mig jag åkte hem och hade inga speciella planer tänkte nog mest på sängen just då men sängen fick vänta gean och Elin ville ha med mig ut på bilraggning och de följde jag ju med på som sagt. Och nu sitter jag här har ångest för att jag knappt börjat packa inför imorgon men som tur väl har jag faktist hela dagen imorgon på mig *skönt* ska samlas 20.00 vid färjeterminalen tror färjan avgår 2100 eller något sånt. Så bli en riktigt trevlig resa till polen faktist.

nej slut skrivet för ikväll nu ska jag tvätta bort sminket och sova.

godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0