skrytare

nu måste jag faktist skryta lite om mig själv. Gillar egentligen inte såna som skryter men jag är faktist förvånad över mig själv. jag va faktist bäst bland tjejerna på styrketräningen idag. blir man inte glad? har ändå lagt av med tränandet  och ändå är jag bäst? och jag har även svårare än dom andra eftersom att jag inte kan ta hjälp av benen. Så ja jag är överlycklig. Nej slut skrytat.   Nu tänkte jag berätta om vad som händer resten av dagen.

nu tänkte jag och mamma ut och gå en runda tror de blir runt västra mark sen blir det hem och ta en dusch göra sig i ordning på ett kick sen kila in till stan med hela tjocka familjen och äta på en god resturang. Låter de inte bra? Jag är iallafall grymt sugen på pasta så pasta blir de nog för min del ikväll faktist. Sen ska jag faktist försöka vara hemma till Anna phil det kommer bli väldigt svårt men kanske kan se lite i slutet. sen blir de att plugga en massa fysik, det är ju lättare sagt än gjort. Tror faktist inte de kommer bli så mycket pluggande men få se.
nej nu är de dags att dra sig ut i den finfina sommarvädret.

ciao amigos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0