slut körd !

image119




Efter en rolig och stressig dag så sitter jag här i min svarta pyjamas. Kollade precis på rent hus, och fy vad äckligt det är. någon mer än jag som såg det? ja fy de va hemskt iallafall, dagen började  med nationella prov de va uppsats i engelska, mjaa de gick väl hyfsat bra tycker jag faktist. efter det hade vi håltimme i några timmar så blev att vi åkte in till stan tog oss en lååååång shopping runda, provade kläder i ungefär varje butik hittade dock en massa men blev bara 3 saker ( kommer bilder ) blir nog att jag köper resten imorgon. i vilket fall efter vi shoppat lite så blev det en god lunch på 1344 vilket va riktigt härligt att bara sitta och snacka en massa med varandra. Men klockan drog iväg som tåget och vid 12.00 tog jag och mimsan bussen tillbaka till skolan medans dom andra cyklade  på vägen tillbaka händer det en massa grejer men det ska vi tyvärr inte gå in på här, väl framme på skolan blev det möte och sen gick brandlarmet också, trevligt va? jag tycker de va rätt trevligt för jag slapp matten, vilket va hiskligt skönt. Efter det rullade skoldagen på och vid 16.00 drog jag till frissan för att sätta dit en bit av min hårförlägning som åkte bort förra veckan, efter frissan blev det en snabbis på stan med mamma och sen rusa hem och laga mat. Vid 18.00 hämtade vi jonna och hennes mamma drog till jämjö för att gå på ett möte där inför englandsresan och allting gick i fullfart, jag är verkligen nervös inför englandsresan nu, men jag är säker på att de kommer bli riktigt nice faktist. japp, efter mötet blev de som sagt och glo tv och nu sitter jag här trött som en snigel.

Vad gör ni andra där ute?
Hoppas iallafall ni mår bra, själv mår jag finfint.
är lite trötter men det ska jag inte klaga på, det är väl alla efter en hårddag, ellerhur?
nej dags att slå på en bra film och hoppa ner undertäcket.
Ha en fortsatt bra kväll.


/m.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0