softdag.

hejsanhoppsan alla bloggläsare. 

Vad händer där ute denna härliga dag? Själv sitter jag här hemma i min ensamhet. Lagade nyss kycklinggryta med pasta till mina härliga bröder som är ute och hoppar på studsmattan nu. Mamma och pappa är iväg och kommer inte hem förren ikväll så blir en ensam kväll med småungarna. Men det är skönt att bara softa är riktigt trött efter skolan idag. Började vid 8.00 idag då hade vi nationellaprov i matte. Gick faktist hyfsat bra iallafall första delen. *STOLT* ni vet ju som sagt att matte är ju inte mitt favorit ämne. Men efter matten hade vi lång rast skönt det också eftersom att vi suttit i 80 minuter och bara användt hjärnan. Men vid 11 tiden hade vi engelskaförstärkning blev ifs bara film då så va ju rätt soft det också vid 12 blev det lunch några extremt äckliga biffar så hoppade lunchen och levde på frallor i kiosken ist men de går ju det också. Så efter lunch blev det engelska igen dock med min vanliga klass. Trillbringade en heldel tid under lektionen att bara snacka med johan och petter gud vilka härliga pojkar dom är. Vi kom iallafall fram till att jag alltid är glad och de är ju positivt att dom tycker det ellerhur? Sen rullade klockan på som tåget det blev rast då satt jag fortfarande och snackade med Johan och Petter men då blev det mest blogg snack och det tycker vi ju om. Sen blev det svenska och vi skulle redovisa en bok som vi läste för flera månadersen men det gick prima ändå. Vid 15 tiden slutade jag och då blev det åka till rosenholm med mats och fixa lite saker sen hem och då laga mat till bröderna och nu sitter jag här helt död! fundera på att slänga mig i sängen och slå på oc. vad tycker ni om den idén ?       

image144


Kommentarer
Postat av: Anonym

du, jag tycker bara att vi är för snygga

2008-04-26 @ 09:42:48
URL: http://tjabbafetto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0