solig fredag.

ÄNTLIGEN har solen börjat skina lite granna, vilket är väldigt skönt vill ha värme nu ju. vill inte ni också ha det? Har varit och fikat med elina va mycket trevligt oscar kom även förbi en sväng och hälsade och dom två är ju bara för söta asså. Man blir ju bara kär utav att se dom två tillsammans. Efter en fika med Elina så drog jag mig upp till Sofie och elles på hemköp dom praoar ju där nu dom här två veckorna  och snackade lite skit med dom när jag snackat med dom drog jag bort till Jonna en sväng kollade lite tv och sådära nu sitter jag här helt förvirrad och vet verkligen inte vad jag ska ha på mig ikväll. Papsen och jag har bestämt att vi ska och äta något gott ikväll men kläderna gör mig galen just nu , jaja efter resturangen blir det hem till Sofie och vidare på fest förhoppningsvis vilket bli riktigtriktigt roligt. Nej dags att göra sig i ordning.

m.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0