studiedag

Jaha här sitter man och har lite halv tråkigt framför datorn. vaknade vid 9 idag och de va riktigt bra utav mig, jag och lillebror skulle ju faktist gå på stan idag och inhandla någon cool keeps som han skulle ha till discot ikväll, heregud åtta år och ska ha någon nördig märkeskeep, jaja nya stilen i åttaårs ålder är nog hiphop nu tror jag. I vilket fall gick vi en runda på stan vid 11 tiden då va vi va klara efter en låång god frukost tillsammans. När vi hade gått en runda på stan och inhandlat de han ville ha så gick vi och åt lite lunch med mamma och Ann. blev såklart kebab eftersom att bror hade tjatat i flera dagar efter den där kebaben. hahaha..

ahmen, så en shopping runda blev det köpte dock ingetting men blev en runda in i den nya skor affären som öppnat. riktigt snygga skor faktist, tänkte traska dit imorgon eller senare idag.
Ikväll vet jag dock inte vad som händer, antingen hänga med vicke till bergkvara och festa eller drar jag hem till Jonna och umgås med henne och ammie, mjaa vi få se vad som känns rätt senare..

Nu ska jag käka lite god viol glass och kolla 2900 happiness.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0