1 timme på donken

hemma från en mysig dag med johanna och vicke på stan. Hittade äntligen födelsedagspresent till ammie. Hon kommer bli toppen glad vet jag. kan ju dock inte avslöja vad jag köpt eftersom att hon läser min blogg. Men de blev någon toppen iaf. Efter vi gått en runda på stan satte vi oss på donken i sisådär 1 timme snackade lite och andreas tittade även förbi och rensade hela min väska. Nu är jag i vilketfall hemma ska göra mig i ordning för att äta på Lisassjökrog med mamma pappa och bror efter det kommer förmodligen Rasmus och Jocke hit.

nej dags att slänga på sig sin prickiga tröja från filippa k .

Kommentarer
Postat av: Jocke

Vem fan är jonte? ...

2008-08-07 @ 14:16:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0