ankomst 19.13

19.13 står tåget med världens underbaraste människa på perongen, alltså jag syftar på min underbara pojkvän som är sjukt bra ! Så ikväll kommer han, vi ska faktist bara ha en mys kväll med slapp och en massa svenssonsvensson, visst låter det underbart?    det kommer bli underbart.. så nu ska jag slänga på mig lite kläder äta lite middag och sen rusa bort till stationen , så om jag inte skriver på några timmar så vet ni vad jag håller hus !

opps, nu glömde jag nästan bort och säga att ammie var ju här innan, gud vad mysigt! vi snackade dammsög ( hon dammsög) lyssnade och slappade allmänt, Ammie en sån vän som alltid kommer stå mig närmast liksom. Sjukt underbar är hon..

nej nu tickar klockan iväg..

seee yaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0