dagen började 05.45

godkväll!
Dagen börjar med att jag steg upp 05.45 och sen dess har den rullat på och jag har inte haft en ledig minut! Just därför har det blivit tomt i bloggen, men nu är jag då hemma i mitt lilla rum ! Smsar en heldel med min kära henke just nu och jag saknar han faktist grymt mycket så hoppas vi ses snart igen iallafall ! Dagen har som sagt rullat på mötte upp vicke innan och vi gick och handlade och sådära efter det mötte jag upp min bror så blev att vi tog en shopping där det inhandlades en heldel ska jag säga ! Så nu har han en ny härliga höst gaderob, det är ju toppen för han ! Nu ska jag faktist kila ner till bubbelbadat och si till så inte min kära bror drunknar. Så hare fint så hörs vi snart !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0