en dag på stranden

tjilevippen snyggisar.
nu sitter jag här och försöker få tort mitt hår, de går hyfsat bra.        Dagen har spenderats med emma och elaine på stranden, jag hade egentligen bestämt mig för att ta de lungt eftersom att jag sovit dåligt i natt men sen kände jag att stranden passade bra så vi drog oss dit. Efter stranden drog jag mig hemåt åt lite lunch och sen kilade jag vidare in mot stan och köpte lite små saker inför kvällen. Denna kvällen kommer ju bli kanon. Först förfest hos wiwi sen ut på festivalen här i karlskrona. TOPPEN! nej måste göra mig klar , slänger in en outfit bild innan jag dra

tjofräs

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej!:) Var det åska och regn hos dig också? :O

2008-08-01 @ 17:27:35
URL: http://penajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0