hej stockholm!

Då har man hamnat på strandhotell i stockholm! riktigt mysigt är det här dock förstår jag mig inte på badrumet riktigt eftersom att de är något desig rum men jag hoppas jag lär mig under kvällen. haha! iallafall anlände vid 20 tiden då bytte vi om och gick bort till en god italensk resturang och åt en godpasta med oxfile. Jätte gott va de faktist, såg väl lite sådär ut och konstig som jag är så rynkar jag alltid på näsan. Men det gick faktist och äta vilket va rikigt tur.

Dum som jag är har jag glömt ta med mig kamra sladden så bilder blir det int förren jag kommer hem till lilla karlskrona.
nu ska jag göra mig i ordning för en skönsömn i dom stora sängarna.
imorgon ska jag springa runt på stan som en idiot !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0