kina med brudsen





.. då var man mätt och belåten efter en jätte god kina middag med alla brudar.
Middagen var för att elaine flyttar till nässjö imorgon, riktigt tråkigt ska det bli. Men hon är värd att gå på den skolan och spela i det laget och jag kan lova att hon kommer bli något i framtiden. Så Elaine jag säger lycka till. och tack för denna sommaren hjärtat. Som ni vet har ju jag och Elaine nästan umgåts hela sommaren, vi har ju gjort allt tillsammans nästan och jag har haft riktigt kul tack för det elaine. Nu sitter jag iallafall här hos vicke med henne och Pauline precis satt på en skräckis så ska kolla på den innan jag kilar hemåt då ni få se en massa snygga bilder och video !

seee yaa later..

Kommentarer
Postat av: k'

vad spelar hon för något, eller vilken sport? :)

2008-08-14 @ 15:26:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0