sailet är över


Sådär då va sailet över för 2008, dock har det verkligen blivit drygare än dom andra åren men med världens sjukaste människor så blir allt toppen ! Igår blev det iallafall först förfest hos jonna riktigt trevligt. Efter det drog vi vidare ut och träffade den ena och den andra. Kvällen började i öltältet med johanna och slutade med pizza på juventus med johanna. där emellan  träffade jag på en massa godingar och hamnade även på fest hos patrik. En riktig toppen kväll vill jag säga. somnade vid sisådär 4 tiden i morse, men de är värt varendra sekund.



johanna och jag.


folket hos jonna




träffade på min kära vän simon, då flög de även på en hatt på mitt huvudet.


senare mötte jag upp ammie och sarah som jag tappat bort ett par antal gånger.
under kvällen.


nattamat som vanligt.             

Kommentarer
Postat av: elin klingklang ;)

Simon å Mtilda mina snyggingar ;)

2008-08-05 @ 12:22:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0