söta grannar

hejsan alla läsare, hoppas ni mår toppen! jag mår toppen iallafall jag är mätt och belåten och jag har precis fått massa goda plommon från mina rara granne.      Den tanten är för söt alltså hon sa att det kändes som igår att jag va 7 år och precis flyttat hit och att jag stod på gatan och sålde blommor då, och mja nu går jag 1a året på handel värkan hon eller jag fatta hur tiden har gått så fort och heregud vad jag har blivit annorlunda menmen.. toppen grannar har jag iallafall.
idag började vi iallafall också 9.30 vilket är skönt nu dom första dagarna, vi började med att skriva ner  ett brev om oss själva och efter det hade vi lunch och lite rundvandring i stan dock i regnet men vi överlevde det, förutom linn som vägrade gå ut för hennes hår blev lockligt då, men jaja vi gillar den tösen för det! Efter skolan gick sabina mathilda och jag och fikade på 3g bakad potatis med kyckling blev det dock fick vi fel sås men den gick och äta ändå! Nu ska jag snart bort till gymmet för ett träningspass hade jag tänkt så dock se om jag orka är helt slut efter dagen så nej jag skiter nog i gymmet och sätter mig och läser vecko revyn och solo istället. GOOD IDE !

hörs senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0