smycka lycka


godkväll bloggen, när man minst anar händer allt ! jag ska inte gå in på detaljer men från en dröm till en mardröm så beskriver jag dagen .

Efter skolan mötte jag upp Jonna ( min hårstylist ) blev fika på 1344 och snacka en massa skit, på lördag är det ju dags för party och då är hon även redo för att fixa mig innan dess. Kul! hon är otroligt duktig så det kommer bli riktigt fint. Ja tillbaka til ldagen, efter fikan med jonna rusade jag hemåt Jerry Backlund från Blekinge Läns tidning har hört av sig och imorgon ska vi planera lite inför min nya blogg på den tidningen. Självklart kommer jag länka min nya blogg när jag är klar med den .    Så efter han kontaktat mig så proppade jag i mig lax med pressad potatis och hollandesås. jammie*
nej om jag skulle slå på svnesson svensson och varva ner lite, eller vad säger ni ?

förresten,   örgonhängerna på bilden är ifrån smycka och är fint till var som, eller vad säger ni ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0