fredag (:

idag blåser det som in i jag vet inte vad. 
  en två lektioner i skolan idag, skön fredag såklart.
blev lite lunch med mamsen sen inköpte jag lite nya underkläder
gud så trevligt asså, ikväll blir det hem till lilla julia och roa hon och hennes mormor
 blir lite pizza och några bra filmer, och let´s dance såklart.
sofie kommer nog också förbi en sväng, trevligt det också.
i onsdags blev jag en riktig blondin , det måste jag ju bara säga.
   men blev faktist en svart slinga i luggen, är hyfsat nöjd saknar bara min gamla frisyr grymt mycket.
                              jamen nu ska jag väl ta och byta om  och dra mig till hästö ..
ha en bra kväll folket.






image3
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0